Min første blogg på norsk

Hva er målet mitt?
Her skal jeg øve å skrive på norsk. Og for øvrig vil jeg vise dere pene severdigheter av Polen.

Øvelse gjør mester...

sobota, 20 września 2014

En undersøkelse

Hei alle!!!

Det er veldig rolig på bloggen min, fordi jeg lærte mye og gjorde mange forskjellige ting i siste måneder.

Jeg er tur-leder og jeg skal ha mange turer, både i Polen og i utlandet. I siste måneder har jeg vart i Georgia. Det var kjempebra!


Jeg elsker å reise og jeg vil gjerne å dele denne lidenskapen med andre mennesker. Jeg ønsker å vise dem skjønnheten av polske land. Polen er veldig vakker og interesant. Polakker vet at Polen er det peneste landet ;) men nordmenn - ikke ennå. Polen er ikke så kjent og populær landet i Norge, synes jeg.
Drømmen min er å reise med foreigners i Polen og vise dem alle pene severdigheter i Polen. Spesielt i Lower Silesia, Kotlina Kłodzka, Jelenia Góra og Wrocław - hvor jeg bor, og andre..

Jeg vil gjerne vite, om Polen er et interessant land for nordmenn. Derfor har jeg skapt en undersøkelse om:    Hva tenker du om Polen?

Kan dere hjelpe meg med det?

Det er viktig for meg, fordi jeg ønsker å binde fremtiden for turisme for nordmennene.


Har er en LINK


En undersøkelse er på engelsk, fordi jeg ikke skriver så bra på norsk. Jeg ønsker at du vil  forstå spørsmål.

Jeg skal være veldig fornøyd når du vil hjelpe meg.


Takk for at du fullfører undersøkelsen !!! :)
  :D  :D  :D


PS. Beklager for mange feil...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz