Min første blogg på norsk

Hva er målet mitt?
Her skal jeg øve å skrive på norsk. Og for øvrig vil jeg vise dere pene severdigheter av Polen.

Øvelse gjør mester...

czwartek, 3 kwietnia 2014

Hvorfor?

Hvem er jeg og hva vil jeg ?

Å flytte til Norge.. det var drømen min..
begynte jeg å lære norsk for fem måneder siden . Nå er jeg fokusert til å skrive og snakke mer på norsk. Jeg vil mer og mer.  Nå går jeg også på intensive norskkurs på nivå B1. 
Hvorfor skrive jeg offentlig?   


Det er motiverende og jeg kan lære om feilene mine. Dere kan korrigere mine tekstene. 
Det er sannsynlig at du skal synes det er morsomt å lese den.  
Jeg vet at jeg gjøre mange feilene,  men jeg har rett til å gjøre dem. Jeg er fortsatt læring.
Hvis du vil, du kan korrigere de feilene og skrive en kommentar eller kan du send en beskjed til meg om hva som er feil. ...

Det er bra!  Jeg håper at jeg ikke gjøre så mange feilene.


..litt om meg..

Jeg er en person som elsker å reise. Alle mine venner sier at jeg er rastløs og  pratsom. Det som jeg liker best er fjellvandring og klatring. Jeg har mange ideer hva jeg kan gjøre og hvor jeg kan reise.
Hvis jeg reiser alene,  jeg kan treffe mange, gode mennesker som er hjelpsom.
Og det er best! Jeg elsker å treffe og snakke med nye mennesker.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz